tiistai 16. helmikuuta 2010

Vauvan sukupuoli tiedossa !

Maananataina oltiin sitten ensimmäistä kertaa perhevalmennuksessa. Tai siis sitä olis ollu jo viikko sitte maanantaina, mutta kunmeillä oli se ruokamyrkytys niin ei päästy. Oli ihan jees käydä sielä, nyt oli vähä tylsä kerta sinänsä, kun ne puhui koko ajan KUN IMETÄTTE plää plää plää. Ensinnäkään mä en edes välittäis niin imettää ja mistä tietää voiko imettää, ei koskaan voi sanoa KUN! Kun ei mikään ole varmaa. Se ärsytti... Sen kun näkee vasta sitten, kun vauva syntyy, että voiko edes imettää. Inhottaa ainaki koko imetys kun siitä jankataan koko ajan ! :D En tahallanikaan imetä! ;D
En kerralla alkaiskin sitte synnytysvalmennus.

Nojoo. Eilen oli sitte meidän 2 vuotis kihlapäivä <3 Aika kauan ollaan jo jaksettu toisia kattella sormuksien kera ;D Mutta mikäs siinä kattellessa, kun ei parempaakaan voi löytyä. ;)


Eilen oltiin myös rakenneultrassa. Saatiin tietää vauvan sukupuoli. Meni se vähä niin kun ajattelin. (; Pieni prinssi se meille syntyy juhannuksena <3 Saatiin kuvakin sen jalkoovälistä :D Mä en kestä, jos se on samanlainen hulivili ku Jussi ;D Tulee sitten isänsä poika :D Vauvasta muuten oli tosi hankala saada mitään kuvia nyt rakenneultrasta kun se liikkui niin mahottomasti, kasvojakaan se ei suostunut näyttämään, ei edes väkisin. Ainoat mitkä selkeästi nähtiin, oli sukupuoli, varpaat ja nyrkki ;D Äidin oma rakas TÄYDELLINEN ! ! 8D


Ylihuomenna olis sitte muutto. Ja voi, että mua rasittaa. Musta tuntuu, että kaikki pitää raskaina olevia jotenki sairaina. Oikeesti. Mullekki koko ajan, että älä sitte nostele painavia, älä sitä ja älä tätä, ja Jussi nyt ei antaisi tehä mitään. Siis mä nostelen ja teen sen minkä jaksan, muutenkin vaikka en edes olisi raskaana. Enhän mä muutenkaan ylipäänsä nostele painavia, kun en mä jaksa. Ja siis raskaana saa yhtälailla tehä asioita, tai mä teen ainakin. Kun ei mulla ei mikään ole esteenä, miksen voisi tehdä. Salilla käynti nyt vaan jääny, johtuu varmaan tästä muutosta kun on kaikkea nyt.
JA yks mikä kans mua raivostuttaa ja ne ihmiset jotka kauhistelee noita meidän koiria. Kun ne kuulee sanan ROTTWEILER niin tulee jo kauheaa sanomista, vaikkei edes oo nähny meidän koiraa. Voisin ottaa vielä ennen vauvan syntymää 10 rotikkaa, joko ihmiset sitte alkais tajuamaan ja olisivat hiljaa ? Onhan meidän Sirulla erittäin suuri suojelus vietti meitä omia kohtaa ja Nelliä kohtaan varsinkin, mutta onko joku sanonu että siinä olis jotain pahaa? Sitte nämä samat ihmiset kauhistelee kun mä tuola yksin meen mahani kans niiden kans lenkillä, Siru saattaa välillä vetäästä ku hullu ja mä oon tuola perseelläni melkein ja Nelli muuten vaan poukkooloo ;D Mutta herranjumala, enhän mä siitä rikki mene :D Tai jos Siru oikeinkin hellästi tulee välillä mahan päälle =D Se kans kuuntelis vauvan potkuja ;D Ja rojahtaa mukavasti sellanen 25 kiloa mun päälle :D Toinen on vielä pieni ;D Se on sitte mukavaa kun se painaa tosiaan sen 60 kiloa ja tulee syliin, kun luulee olevansa yhtä pieni kun Nelli <3 (; Meidän poika saa oman suojeliansa <3

Saisivat ihmiset lopettaa sen paapomisen. Raskaus kun ei ole sairaus, etteikö voisi asioita tehdä samalla tavalla kun ennen raskautta. Lukuunottamatta tietysti sellaiset, joilla on jotain "ongelmia" raskaudessa, että kaikki ei menekkään aivan niin mutkattomasti. Onneksi itellä kaikki on mennyt niin hyvin, että jaksaa vielä pitää omastakin kunnosta huolta. :] Jussiki sais ruveta pitämään :D Sille se kaikki paino on menny ;D


25. päivä olis sitte viimeinen neuvola täälä Ilmajoella, sitte pitäiskin vaihtaa sitäkin, valmennukset toki käydään täälä Ilmajoella loppuun saakka.

Ylihuomista odotellessa <3 pääsee uuten kotiin. ;]

4 kommenttia:

  1. Noniin, onnea pojasta!! :) Kiva, kun saitte tietoon ja kaikki oli ilmeisesti muutenkin hyvin?
    Mä ainakin kans nostelin ja kantelin tavaroita kun muutettiin, eiköhän sitä itte tunne, koska ei enää kannata!

    VastaaPoista
  2. Ite ne omat rajansa tietää, näin mä sen ajattelen.

    Kiitos ! Joo pojalla oli kaikki hyvin, kovasti on vilkas. Isäänsä kenties tullu ;)

    VastaaPoista
  3. Jussi jo mietti ja suunnitteli mitä kaikkea pojalle pitää ostaa; ralli autot yms. :D
    Haluttu poika on <3

    VastaaPoista

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "