maanantai 8. helmikuuta 2010

Tuskaista!

Viime ilta/yö oli niin tuskaa!

Kahdeksan aikana mun maha muuttui ihan kivi kovaksi, supisteli, vauva potki, mahaa väänsi, oksetti ja kuume nousi. Mä en tienny kuinka päin olisin ollu. Jussi yritti hieroa mun selkää, mutta ei auttanu yhtään. Menin sitte lämpöiseen suihkuun lilluttelemaan, se auttoi hetkeksi aikaa, mutta kun menin sänkyyn että olisin makoillut niin ei pystynyt. Joka paikkaan sattui, kuinkaan ei vounu olla. Mä jo ajattelin, että tämä vauva syntyy nyt. Ei onneksi.

Jussi oli ihana, se oli mun tukena. Se meinas jo mennä lukemaan vauva kirjasta onko tämä "normaalia". Jussi oli myös jo soittamassa äitiyspolille, kunnes sain juosta vessaan oksentamaan. Olo helpotti heti, HETKEKSI.


Oksensin koko yön, kuume nousi nousemistaan. Edelleen on lämpöä.


Viimeisen kerran menin oksenatamaan puoli viiden aikana ja Jussi änkes sinne kans. Nyt Jussikin on oksentanu koko loppu yön ja aamun.


Kaikkein jännin ja omituisin juttu tässä on se, että oltiin eilen Jussin tädin luona syömässä ja kaikki meistä oli alkanu oksentamaan samaan aikaan, paitsi kaks. Ruokamyrkytys vai jokin ihme sattuma?
Mun pitää tästä ny mennä soittamaan neuvolaan ja kysyä asiasta.

olo on ihan kamala.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "