maanantai 29. maaliskuuta 2010

TJ 90.

90 päivää laskettuun aikaan ! MITÄ ! Mihin tää aika on kulunu ? Herranjumala. Pian oikesasti on aika :D
Hui että. Aika menee niin nopeaa. Kohta onkin jo kesä[:

Keskiviikkona olis sokerirasitus testi sitte vihdoin ja viimein. Saa tiedon ja varmuude siihenkin asiaan. JA viikon päästä olis lääkäri neuvola sitte kans. Toivottavasti olis mukavempi kerta ku viimeksi. Sitä odotellessa nyt sitten.

Herran jumala kun miettiin, niin ens viikonloppuna on jo pääsiäinen! Eikö se nyt viimeistään ole kevään merkki ? :D Toivottavasti meille tulee tänä vuonna trulleja, viime vuonna ei tullu eikä edellisvuotenakaan :s Harmi ku joutui yksin syömään kaikki karkit ;D


Oon kattonu nyt muutaman päivän Hynttyyt Yhteen sarjaa :D Ja voi jumankekka ;D Pikkkusen on parhaita. [: Niin yksinkertaasia blondia :D Vielä haluaisin kattoa ne Blondi tuli taloon: kaikki jaksot, kun vielä on aikaa vaan kattoa teeveetä :D Hetken päästä se aika menee muuhun.

Mulle on iskeny kamala vauva kuume. Kaikki muut on jo synnyttäny tai on laskettu aika justiin nyt käsillä,paitsi meillä :D Tuntuu siltä, mutta sitte taas väliin miettii, että hitto, enään nuon vähän aikaa että se oikiasti syntyy. :o ja silloin me ei olla enään kahestaan, vaan meitä on aina kolme :D Sekin on aika jännittävää ja pelottavaa.

2 kommenttia:

  1. Alappa Susan kertoa että mitä helvetin vihjailua ? Joo, mä olen kuullu asiasta aika monen kautta, josta sä nyt luulet mun vihjailevan, mutta luuletko todella että mua kiinnostaa? Ei se asia kuulu mulle, niin miksi mä kirjottelisin siitä MUN blogiini? Eihän se asia liikuta mua millään tavalla ! Maailmassa on niin monta muutaki tapausta, ei kaikki pyöri siinä teidän ympärillä ! Ja jos mulla olis jonkun sortin sanomista, ehkä mä sen sanoisin suoraan ! Oletko ajatellut näin ? Ensinnäkin mä en edes tunne sun likkaas, Annikaa! Ja toiseksi, Mikaa vielä vähemmän. Kerran nähnyt. Miksi mä siis sekaantuisin niiden asioihin jotka ei kuulu kun tasan Annikalle ja Mikalle! Ja vihoviimeisenä mulle ! Että vit jättää noi "vihjailu" kommenttis saman tien pois !Kato ku ei mua kiinnosta "levitellä" "vihjailla" teidän asioita! NE on teidän, eihän mun kaan asiat kuulu teille ? En mä edes tunne teitä, niin voit sulkea mut kyllä tämän keskustelun ulkopuolelle.

    VastaaPoista

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "