maanantai 5. huhtikuuta 2010

Asiaa.

Aika se menee taas niin nopeaa, paitsi nyt kyllä tuntuu, että tämä pääsiäinen ei lopu koskaan ! Oikiasti, tuntuu että pyhän perään tulee vain taas pyhää. Eikä mikään paikka auki.
Nyt on kaikki vain saanut jo vauvoja. Riikka ja Tonikin sai lauantaina tytön [: Haluaisin jo mennä sitä kattomaan. Mulla on niin kova pieni vauva kuume; haluaisin jo vaunutella meidän pienen pojan kanssa ja olla ja viettää aikaa pojan kanssa. :D Olis jotain tekemistäkin.

Nyt mä oon ruvennu näkemään ihan sakeita unia. Koko ajan ensinnäkin sellaisia unia, että me saadaankin tyttö ja meillä ei ole sille mitään vaatteita, ja se vaan joutuu raukka olla sinisissä ja vihreissä vaatteissa. =D Tosi monena yönä samankaltaisia unia. Ja illalla Jussikin sanoi,että sillä aivan sellainen olo, että Kupla onkin tyttö :D
Kyllähän mä tyttöä toivoin, niin kun varmasti jokainen äiti haluais ainakin sen yhden tytön ja isätpojan. Joku luonnon laki? Mutta nyt kun saatiin tietää, että poikaa odotetaan niin siihen on valmistautunut[: Vaatteet ja kaikki muutkin on sen mukaisia.:D Kokovauvan huoneen sosustuskin itse asiassa. Nimi ja kaikki on jo pojalle.
Mä olen niin varma, että poika on ihan Jussin näköinen; ruskeat silmät, musta tukka yms. :"D Ja Kuplasta tulee ihan samanlainen kun Jussista. Yhtä hulivili. KEstänkö mä? Kai se on vaan pakko :"D No ei kai. En tiedä miksi mulla on niin vahva tunne, että on ihan Jussin kaltainen. ? Tuntuu vaan. Ei oo ainakaan isästä epäilystä :D Joillakin kun vissiin on. :s

Nytkin on jo huhtikuu. 2kk ja meillä la. Tai no vähän päälle, mutta kuukausittain ajateltuna. Odotan jo niin innolla, että syntyis. :D Nyt onniin monella tutulla / sukulaisella laskettu aika kesäkuussa, että mukava nähä missä järjestyksessä me pamahdetaa :D

Meidän pitäis Jussin kanssa miettiä vielä sylikummit yms. :D

Nyt on muutaman päivän kattonu Blondi tuli taloon sarjaa :D NIIN HUIPPU !


Huomenna olis sitte lääkäri neuvola. [:

2 kommenttia:

  1. ja mitähän vihjailua ??? Älä sekoita mua asioihin joihin en ole itse sekoittanu itseä. Maailmassa on monta muutakin tapausta !

    VastaaPoista

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "