keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Valitusta

Mä en tiedä, mua huvitti vain tänne jotain kirjottaa. Jussi ja tytöt meni jo nukkumaan ja teeveestäkään ei tuu mitään järkevää.

Tuntuu, että tänään on saanu jotaki aialliseksikin; käytiin Jussin mummaa kattomassa pitkästä aikaa ja illalla Jaana ja Pertti tuliki käymää meillä ! :) Se oli positiivinen yllätys. Tytöt oli ihan hulinoissaan kun tuli uusia jänniä hajuja, gerbiilien ja kissojen. Loppu ilta menikin sitte teeveetä kattoessa vain. Ai niin mikä TÄRKEIN, vessassa käydessä !
Voi totta jumalauta! Mä en käsitä, oon mä sitte tullu vessasta sekunti sitte tai viikko sitte niin hätä on samanmoinen. ;D Ihan sama kun muuttaisin aivan suosiosta sinne asumaan, rehaan mukanani vain patjat ja APPELSIINIT ! <3
Viimeyönäkin; vietin enemmän aikaa vessassa kun sängyssä nukkumiseen. Ja päivällä oon sitte jatkanu samaa rataa. On tää vaan niin kivaa ! :D
Aina kun kyykistyy, kumartuu tai juoksee niin seuraava osoite on vessa. :D Siis ihan käsittämätöntä. Mutta se on nyt tätä. Lohduttaa edes vähä se, että tää ei oo ikuista ;D
Muuten kaikki on edelleen hyvin ja Kupla voi hyvin.


Toivottavasti huomenna ei olis näin vittumaista viimaa niin pääsis tyttöjen kans lenkillekin. Kun tänään ei voinu mennä, ite olisin jäätyny ihan jääkalikaksi ja neidit ei voinu olla pihalla kun tassuihin tuli kylmä ;D Olis vaan kiva, että olis joku lenkki kaveri ! Siis joku muuki ku nuo tepsuttelijat ja Kupla, en niille viittis ihan koko matkaa höpötellä, mua pidettäs sen jälkeen jo hulluna. Jussikin kun on niiin myöhään aina töissä niin en raaski sitäkää joka kerta retuuttaa mukaha ja en mä sitte täältä läheltä oikein muita tiedä. Marruki on toki meidän kans ollu lenkillä, mutta nyt silläkin on se työharjoittelu menos, niin ei sekää oikee aina pääse. Noh, onneksi pian saa taas muuttaa Seinäjoelle niin sielä on lenkki seuraaki :D Takasi sivityksen pariin ;D Ja jos pääsis sinne salillekin useammin vielä ennen kun Kupla syntyy ! :)

Nii ja jos vielä vähä valittasin siitä, kun ei oo päivisin mitää tekemistä. :"D Oikiasti. Mun päivät on sitä tällä hetkellä, että koitan kotona keksiä jotaki vähä vähemmän tärkiää tekemistä ja päivän huipentuma on kun tulee salkkarit. :D Toki tytöt ny vähä pitää mulle seuraa, mutta ku neki suurimmaksi osaksi vain nukkuu. Enkä mä jaksa vain nukkua. Tähän ki tulee ratkaisu; KUN MUUTETAAN SEINÄJOELLE :D niin on edes tekemistä kun saa sisustaa uuden asunnon ja tehdä Kuplan huoneesta soman ! (: Ja sielä on kaikki lähempänä, ei tarvii viettää yksin päiviä, joku vois jopa tulla käymään tai ite mennä johonkin :D Tällästä tää työttömän elämä vissiin on ? :D Tyhjiä päiviä päivästä toiseen, odottaen, että toinen tulee töistä kotia. . .

No, mutta mä meen taas tästä viettämään vessan kuluttavaa yötä. Hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "