sunnuntai 31. tammikuuta 2010

.....

Sitte vähä raskaudesta; mua on nyt ruvennu sattumaan ´kylkiluihin, lähinnä öisin, mutta nytkin sattui vielä tänään aamulla. . . :o
tää on sitte taas näitä " MÄ TIEDÄN JUTTUJA" ; sanoin tästä asiasta eräälle ihmiselle,niin sanoi vaan, että tyttöä odottaessa, sillä oli sama juttu, että tytöt olis korkeammalla. ;D hauskoja nämä jutut ;D noh, 16.päivä sen saaki sitte tietää, ei tarvi sitte enää arvuutelle ;D <3
Mä en edes halua, tietää kuinka yli suijeleva ja tarkka musta tulee vauvan suhteen, kun oon niin jo koirienkin kanssa, oon aina ollu. Ja tarkka, kenellä annan hoitoon yms.Tytötkin on mun pieni lapsia, joista pitää huolehtia, eikä se ole mulle ihan sama kenelle annan hoitoon, jos yli päänsä annan :D Siinäkin oon tosi huono ;D Hoidan aina ennemmin ite ja otan joka paikkaan mukaan, ihan minne vaan kun laitan hoitoon. Nellikin on ollu oikeen 2 kertaa vuoden aikana hoidossa ja Siru kans 2 kertaa elämänsä aikana. Eikäenää meekkää ;D mä en malta antaa, tai jos annan niin korkeintaan päiväksi ;D <3

6 kommenttia:

  1. Aika jännä, että sulla "jo nyt" sattuu kylkiluihin! Mulla on nyt vasta hetki sitte ruvennu sillee et ei pysty istua kovin lysys. No, tuleepahan istuttua ryhdikkäästi :D Muutenki niin yksilöllistä varmaan tääki etten ny tarkota et huolestua pitäs! :)
    Ja nää on taas näitä juttuja; mä nimittäin oon kuullu et toi tarkottas poikaa:D
    Toivottavasti te ny sit OIKEESTI näätte et kumpi sieltä tulee! Meillähän ei pieni suostunu näyttää. Oli jalat nii ristis et ei saatu mitää pienintäkää epäilystä et kumpi olis. Poikaa toki ite epäilen ;) No se nähään pian! :)

    VastaaPoista
  2. Joo aivan, ne on niin hauskoja " joo mä tiedän se on poikaa/tyttöä".
    Meillä vauva on alun alkaen ollu kaksi ja puoli senttiä "käyrien" yläpuolella. Periny Jussin geenit, ettei mitään kovin pientä vauvaa tarvi odottaakaaan ;D
    Ja toi kylkiluihin sattuminen, niin ei sitä oo ku öisin ja aamuisin oikeastaan, en tiedä sitte, jos nukun jotenkin hömelösti :o

    VastaaPoista
  3. ja niinhän sitä kans sanotaan; että jos on tyttö vauva niin ei niin usein näy ultrassa, mutta poika yleensä jossain kohti vilahtaa... näitä on niin monia juttuja.
    mullekki on sanottu että ihan selvä poika maha ja sitte viikonloppuna yks sanoi,että saattaa tulla tyttö kun on maha niin paljon korkeammalla...

    VastaaPoista
  4. Niin joo, jussi tosiaan onki niin pitkä :D Jännä kyllä, että vaan öisin/aamuisin.. No, raskauksia on yhtä monenlaisia, kun odottajia :)
    Se ultraaja sano meille että siellä voi olla vehkeetkin, koska sinne jalkoväliin ei näkyny yhtää. Niinhän sitä yleensä sanotaan, että on luultavasti tyttö, kun ei vehkeitä näy, mutta meille ultraaja ei sanonut ees noin, kun sinne ei nähny kerta ollenkaa :/
    Mulle on kans poikamahaksi sanottu... :) Onhan näitä hauska pähkäillä, vaikka tietääki että harvoin ne nyt ihan oikeeseenkaan osuu :)

    VastaaPoista

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "