perjantai 22. tammikuuta 2010

Perjantai.

Nyt olis sitte jo perjantai. Tänään olis tarkoitus mennä Vantaalle Tessen ja Juipin luo (: Kunhan se Jussi saapuis sieltä Saarijärveltä :D Ihana nähdä niitäkin pitkästä aikaa.
Tänään olin taas vakuutus yhtiöllä puhumassa vauvan vakuutuksista ja syntymättömän vauvan vakuutuksesta. Niitäkin pitäis pikku hiljaa ottaa... Kaikkea pitäis vain tehdä jo kovaa :D
Tänään vauvan potku tuntui oikeinkin selvästi oikealla puolella kyljessä. Siitä on nyt tullut oikein jalkapalloilija ;D Ihan hyvä vaan, että vähä äitiä potkiikin niin tietää, että kaikki on hyvin sielä masun uumenissa... Ens viikon perjantaina olis taas neuvola, saa tietä paljonko vauva on kasvanu ja paljonko itelle taas tullu painoa lisää. Omasta mielestä oon kyllä hyvin yrittäny syödä kahden edestä :"D
Sitte olis parin viikon päästä rakenne ultra, toivottavasti näkee kumpiko sielä mahassa potkuttelee :)
Ai niii ! Ja nyt on tullu joku ihme-uni vaihe :"D näen ihan järkyttävän ihmeellisiä unia nykyään, mutta kai seki on ihan luonnollista, ainaki tässä tilassa. :D Viime yönäkin näin sellasta unta, että olin vasta viikolla 13 ja vauva syntyi jo ja se oli ihan tavallisen vauvan koikoinen joka osas heti konttia yms. ja Sekin oli POIKA :D sitte mä soitin vain neuvolaan, että mitä mun pitää tehdä ja kenelle ilmoittaa, että oonki jo synnyttäny pojan ja kotona ja viikolla 13 :"D ihan sakeita :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "