sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Viikonloppu

Ihana viikonloppu oli ! [:

Perjantaina vain oltiiin Jussin kanssa kotosalla. Lauantaina Jussi meinas mua raahata Karijoelle ;D
Mutta sitten sain viestin, että mun täytyy olla valmiina kolmelta; että mua haetaan silloin. Meinasin jo räjähtää, että miks vittu mua ollaan raahaamassa joka paikkaan;onko mun pakko?

Anni lähetteli ensin viestiä, että tuu syömään mun kans heseen ja vastasin joka kerta , että en tuu. Ajattelin jo itsekseni , että onko Annistaki tullu niin idiootti, ettei tajua kun sanon, että en tuu!

Sen jälkeen Jussin puhelin rupes soimaan kerta toisensa jälkeen. Ihmettelin, että mitähän ihmettä nyt?


Lopulta puoli neljältä oven taakse ilmesty Anni ja Mira ja ne vei mut autoon ja sitoi mun silmät. Vei mut autolla johonkin. Seuraavan kerran kun näin jotain, niin olimmekin Jaanan luona ja sielä oli kaikkia ihmisiä ! [: Ystävät olivat järjestäneet mulle vauva kutsut ![: Aivan ihanat oli !

Ja mikä ihaninta; Tessekin oli tullut <3 ! Tesseä aina niin mukava nähdä, kun näkee niin harvoin, kun asuvat Vantaalla.

Sain paljon ihania vaatteita, tuttipulloja, pehmokirjoja yms. [: Tykkäsin Tykkäsin!
Jos tässä olisi "Tykkää" - nappi niin painaisin.


Sunnuntaina, eli tänään. Oli mun ensimmäinen äitienpäivä; periaatteessa. Oli ihana herätä viestiin, jossa luki "hyvää äitienpäivää! <3" - Se oli Marrulta ! [: Tuli heti niin iloinen mieli. Jussikin siinä sitten heräsi ja toi mulle sänkyyn kaksi pakettia; mukin; jossa luki "äidin muki" se oli kuulemma Kuplalta ja Jussilta ja tytöiltä oli geisha suklaa sydämiä <3 Ihanan ihana lahja ! JA ihanaa kun muistivat; vaikka en ihan virallisesti olekaan äiti vielä.

Ja oli tosi ihanaa toinenkin viesti; jossa toivotettiin hyvää äitienpäivää; se oli Annilta. [: <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "