perjantai 7. toukokuuta 2010

9.5.2010 -> Ensimmäinen äitienpäivä!

Mun tekis mieli kirjottaa sitte vaikka ja mitä; mutta taidanpa jättää kirjottamatta...

Ensinnäkin vitutus käyrä on aika korkealla.
Kaksnaamaisuus; voi luoja, että osaa olla raivotuttavaa. :@

Pääsisinkö mä ite helpommalla jos olisin vaan hiljaa koko asiasta? Antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... Näin mä taidan tehdä.


Kummejakin olen miettinyt... Sylikummi täytyisi nyt vielä kahdesta vaihtoehdosta päättää [: Onneksi aikaa on, ettei sen puoleen nyt kannata stressata ja kummi kun kummi; kaikki yhtä tärkeitä vauvalle varmasti.


Se olisi huomenna sitten mun ihka ensimmäinen äitienpäivä! Ihanaa <3 Oon kyllä aikasta onnellinen. Vaikka Kupla vielä onkin masussa; mutta äiti mä silti olen! Jussin kanssa puhuttiinkin, että Jussilla on joka kerta ollut 1 isän päivä enemmän kun mulla äitienpäivä ! ;D Jussillekin ostin isäinpäivänä jo jotain pientä; taiskohan olla sukat tai paita; en muista ;D Muistin kuitenkin ja sehän se oli tärkeintä. [:


Niin ja tänään olisikin sitten TJ 50 aamua laskettuun aikaan ! Ei olisi enään pitkä ei.


Nyt taas ilemnny uusia vaivoja; mutta ilmeisesti ihan normaaleja ja kuuluukin tulla tässä vaiheessa kehiin.
Välillä tuntuu, kun joku sukkapuikolla pökkisi suoraan alakertaan ja se jos joku sattuu ! Ja edellisiltana kun oltiin syömässä Jussin kanssa iltapalaa; niin tuli niin kipeä supistus kun olla ja voi; toki meni heti ohi ja ei kestänyt onneksi kauaa, mutta aika tuntui ikuisuudelta siinä kohtaa. Jussi oli jo valmis viemään mua johonkin sairaalaan :D Ja sanoi, että neuvolastahan sanottiin, että jos muuttuu kipeiksi, niin heti mennä lääkärille. Perustelin sitten Jussille, että uskon että kaikki hyvin kun vauva liikkuu ihan normaalisti, että jatka sä vain syömistä. ="D <3


Mulla tuli eilen niin tajuton vauvakuume buumi taas päälle. Olisin halunnut samantien tämän oman pienen poikani syliini ja elää sitä ihanaa vauva arkea [: Tuli sellainen olo, että nyt heti !

Haluan jo oppia tuntemaan Kuplan ja nähdä; minkänäköinen kaveri sieltä oikeen tuleekaan:) Onko paljon tukkaa? Toivottavasti olis periny multaki jotaki ;D Ettei olis aivan täysin isän poika.<3


Niin ja koko ajan tekis mieli vain ostaa vauvalle kaikkea; vaatteita, pyyhkeitä, tutteja, tuttipulloja, rasvoja; ihan kaikkea ! Pienelle on niin ihana ostaa! [: On pienokaisen sitten hyvä tulla tähän maailmaan kun hänen vuojrasopimus tuola yksiössä päättyy. Sais päättyä kesäkuun alussa; oltais täysaikaisia ja malttamattomuus voittaa ;D

Toki sitten kun vauva on maailmassa niin monet sanoo, että on ikävä sitä raskaus aikaakin ja sitä pallovattaa! Voiko olla ? :D Näitä kipuja, puhkumisia, tuskaisuutta, painon nousua ja ei-mikään-koskaan-hyvin :D En tiedä, voi ollakkin, ja silloin sitä varmaan ajattelee toiselta kantilta, uskoisin. [:
Mulle rupeaa tämä raskausaika jo riittämään. Olis mukava laittaa jo omia vaatteitakin päälle. Jussin kanssa puhuttiinkin, että meidän perheen lukumääräksi taitaa jäädä 4; siis ihmisten. Päädyttiin siihe, että tehtäisiin 2 lasta, jos luoja suo. Aluksi on ollut puhetta kolmesta; mutta en mä. Kaksi on mun kohdulleni erittäin loistava määrä ! ;D Ja toista ei todellakaan olla tekemässä "putkeen" 3-4 vuotta väliä haluan[: Katotaan miten luoja suo.


Huominen päivä meneekin sitten joka paikkaa kierrellessä äitienpäivillä. Laihialla ja Ilmajoella.

1 kommentti:

  1. Mulla ei oo kyllä tullut tippaakaan ikävä raskautta!! Mutta monet on sanonu että on tullut.. En ymmärrä sellasia:D

    VastaaPoista

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "