sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Felicia 9kk ja 16 päivää

" Olen jo iso tyttö. Äiti ja iskä sanoo, että olen tinttamaakari. Mutta mitäs mä voin sille, että rakastan roikkua äidin ja iskän lahkeissa kiinni ja kun väähn vingu niin pääseen maailman parhaaseen syliin. :) Mulla on ihana isoveli. Se aina mun kanssa hömpöttää. JA aina nukkumaan mennessä se täyttää mukavasti mun sängyn leluilla niin että meinaan hukkua lelu mereen. Ja aina äiti ja iskä tulee tulee ottamaan lelut pois, että malttaisin muka nukahtaa. Jossain vaiheessa se uni kyllä aina vie voiton. Voisin vähä kertoa mitä jo osaan : *Istua tuetta *Seisoa tukea vasten *Taputtaa *Tanssia *Kävellä tukea vasten *Kontata lujaa vauhtia paikasta toiseen tekemään pahaa *Toistelen tavuja *Osaan kiivetä joka paikkaan ja se on ihanaa *Kun sanotaan "mennään suihkuun" lähden tuhatta ja sataa kohti suihkua *Osaan pitää puoleni *Kävelen kun käsistäni pidetään kiinni *Osaanmyös tehdä tinkiä isoveljelleni *Osaan komentaa ! Ja kaikki tottelee. Ja varsinkin iskä. Kiedon sen oikein pikkurillini ympärille *Kovasti yritän vieraille aina vilkuttaa Olen maailman ihanin tyttö. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "