torstai 16. helmikuuta 2012

Kuulumisia

*ärräpäitä*

Netti pimennossa oltu nyt pari viikkoa. Mutta onneksi asia korjaantui ja AAAAH miten ihanaa tämä netissä oleminen onkaan, kun molemmay nuput nukkuu yhtäaikaa.

Mutta täytyy sanoa, että oon aika paljon saanut kyylä aikaseksi kotona, kun ei aika mene koneella oloon silloin kun sitä " laatuaikaa" on.

Paljon on taas tapahtunut.

FELICIA ADA SERAFIINA :

* Osaan jo istua ihan itse
* Osaan myös mennä konttaus aseentoon ja sitä treenailenkin todella ahkerasti; lähes joka yö
* Olen erittäin eläväinen ja äiti monesti huokaileekin sitä
* Seison myös tukea vasten
* Isoveljen kanssa on ihanaa hömpöttää ja hekottaa.
* Tavujakin toistelen paljon
* Ruokavaliotakin olen laajentanut, suostun syömään hedelmäsoseitakin


TURO-EEMIL ILMARI

* Osaan jo paljon paljon sanoja
* Osaan ja ymmärrän enemmänkun kukaan edes osaa arvata
* Rakastan leikkimistä, iskän ja äidin kiusaamista ja pikkusiskoani
* Ulkonakin pääsen hyvin juoksemaaan vaikka onkin paljon lunta ja kankeat toppahaalarit
* Siru on mun paras kaverini
* Olen mallipoika


ÄITI JA ISÄ

* Tänä päivänä 16.2.2012 olemme olleet kihloissa NELJÄ vuotta <3 * Elämä menee vauhdilla; lapset vanhenee, mutta onneksi me ei. [:


Mumman sylkyssä <3
Isomummon synttäreillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Älä pelkää epäonnistumista niin paljoa,
että se estää sinua kokeilemasta uusia asioita.
Pelokkaasti eläen lopussa ajattelemme:
olisi pitänyt, olisin voinut ja olisin osannut. "